Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

καλημερα ειχα καιρο να γραψω αλλα με αυτα που διαβαζω στα μπλοκς δεν αντεχω
λοιπον τσακαλια του redfly θελω και εγω κανενα ρουβλι χαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχχαχα
γελαω αλλα κανονικα θα πρεπει να εχω νευριασει
 γιατι αυριο θα το ακουσω και αυτο στο δρομο απο κανενα βλαμενο
οπως και το "η παπαρηγα πενευει τον καραμανλη"
κουραγιο ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ τρομαζουν ξανα οι αστοι που πρωτοστατουμε(οπως κανουν παντα) στους αγωνες μετα τις εκλογες τους 

Την κρίση να πληρώσει η εργοδοσία του Redflyplanet

Ανώνυμε Good Bye Lenin, με κατέστρεψες.
Μετά την αποκάλυψή  σου, περι της χρηματοδότησής μου απο το ΚΚΕ, οι υπόλοιποι διαχειριστές του blog, ζητούν το μερτικό τους απο την λεία. Πάνε τα μπανάκια μου στην Καραϊβική.

Τώρα είμαι αναγκασμένος να ανοίξω τα υπόγεια του Redflyplanet, και να μοιραστώ τα ρούβλια του Περισσού.


ΥΓ
Το παραπάνω σχόλιο αναρτήθηκε από ανώνυμο ανόητο (?), στο Βήμα. Σωστά μαντέψατε, προκειται για το γνωστό άρθρο-κατασκεύασμα που έκανε χθες το βράδυ τον γύρω του διαδικτύου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου